مرجع خبری ویلا مدرن

مرجع سقف شیروانی و شیبدار در ایران

مرجع خبری ویلا مدرن

مرجع سقف شیروانی و شیبدار در ایران

مرجع خبری ویلا مدرن

مجری انواع سقف های شیروانی و شیبدار،اجرای پروژه ویلا از صفر تا صد و خدمات تخصصی سقف شیبدار و پیشانی ساختمان و سقف های سوله و کارگاهی و انبار ها

طبقه بندی موضوعی

ساخت ویلا بر روی صخره های پکن

يكشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۸، ۰۴:۴۱ ق.ظ

ساخت ویلا بر روی صخره های پکن

 
 

مردی که ثروت خود را در طب سنتی رقم زد ، شش سال در ساخت قله کوه خصوصی و ویلای لوکس خود در بالای یک بلوک آپارتمان مرتفع در پایتخت چین گذراند. اکنون ، مقامات 15 روز به او می دهند تا آن را خراب کند.

مجموعه سنگفرش اتاق ها ، صخره ها ، درختان و بوته هایی که بر فراز ساختمان 26 طبقه قرار دارند ، به نظر می رسد چیزی که در یک صخره ساحلی ساخته شده است ، و به آخرین نماد بی توجهی به قانون در بین ثروتمندان و همچنین عمل شایع در ساخت غیرقانونی تبدیل شده است. اضافات

همسایگان عصبانی می گویند که آنها سالها شکایت داشته اند که عمارت غیرمجاز 800 فوت مربع به یکپارچگی ساختاری ساختمان و سیستم لوله ای آن آسیب می رساند ، اما مقامات محلی نتوانستند آنرا خراب کنند. آنها همچنین از مهمانی های بلند و دیر هنگام شکایت کرده بودند.

یکی از ساکنان طبقه 25 ساختمان گفت: "آنها سالهاست که کارشان را نوسازی کرده اند. آنها بطور معمول این کار را انجام می دهند" ، و افزود که هرگونه تلاش برای استدلال با مالک با بی تفاوتی روبرو می شود. همسایه که خودداری کرد از دادن نام خود برای اجتناب از عواقب گفت ، گفت: "او بسیار متکبر بود. او نمی توانست به شکایات من اهمیتی بدهد."

دای جون ، مسئول مدیریت شهری ولسوالی هایدیان ، روز سه شنبه گفت که مقامات ساختار دو طبقه را در مدت 15 روز پاره می کنند ، مگر اینکه مالک این کار را خودش انجام دهد یا مدارکی را ارائه کند که به طور قانونی ساخته شده است. دای گفت که دفتر وی هنوز چنین مدارکی را دریافت نکرده است.

صاحب ویلا به عنوان رئیس یک مشاغل طب سنتی چینی و عضو سابق ارگان مشاوره سیاسی این ولسوالی که در طبقه 26 ساختمان سکونت دارد مشخص شده است. در تماس با روزنامه پکن تایمز ، این مرد گفت که او دستورات منطقه را رعایت می کند ، اما او تلاش کرد تا این ساختمان را ویلا بنامد ، و آن را "فقط یک باغ زینتی" نامید.

ساخت و ساز غیرقانونی ویلای چین در پشت بام ساختمان مسکونی ساخت و ساز غیرقانونی ویلای چین در پشت بام ساختمان مسکونی عکس: How Hwee Young / EPA

مقامات فقط پس از پراکنده شدن عکس های ویلا در رسانه های چین روز دوشنبه اقدام کردند. روزنامه ها نسخه های خود را با تصاویر بزرگی از این مجموعه به همراه عنوان منتشر کرده اند: "ظالمانه ترین ساختار غیرقانونی پکن".

این پرونده در بین چینی های معمولی که مرتباً افراد ثروتمند و وابسته به سیاسی را مشاهده می کنند ، طرز برخورد ویژه ای دارد. وسایل نقلیه گران قیمت که فاقد پلاک هستند ، یک دید مشترک است ، در حالی که مجتمع های مسکونی لوکس که پکن و سایر شهرها را احاطه کرده اند ، غالباً در زمین های اختصاصی از کشاورزان با جبران خسارت کمی ساخته می شوند.

شی جینپینگ ، رهبر چین قول داده است که فساد رسمی را سرکوب کند ، و خود پکن در اوایل سال جاری اقدام به راه اندازی یک کارزار برای تخریب ساختارهای غیرقانونی کرد ، اگرچه نتایج آن هنوز ناشناخته است.

با این حال ، تقاضا برای دارایی همچنان بالاست ، و ساخت و ساز عمارت پشت بام خارج از مرز بسیار منحصر به فرد است. یک توسعه دهنده در شهر مرکزی هنگ یانگ اخیراً در یک مجتمع غیرقانونی ساخته شده از 25 ویلا در بالای یک مرکز خرید ، وارد آب داغ شد. وی بعدا مجوز حفظ ویلاها را تا زمانی که به دیگران فروخته نشود ، گرفت.

در حالی که کلیه زمین های چین از لحاظ فنی متعلق به ایالت است - با خریداران خانه که صرفاً اجاره 70 ساله داده نمی شوند - این قوانین اغلب مبهم است و حق استفاده و مالکیت را با مشکل روبرو می کند.

اخیراً شهری که در استان سیچوان به وقوع پیوست باعث ایجاد تحریک جزئی شد و مشخص شد که طول اجاره زمین از 70 سال عادی به 40 سال گذشته رسیده است.

واکنش دولت محلی به درخواستهای عمومی حتی باعث جنجالهای دیگری نیز شد. مقامات با صدور بیانیه ای به صورت آنلاین با بیان اینکه این قانون اجازه اجاره نامه های کمتر از 70 سال را صادر می کند ، افزودند: "چه کسی می داند 40 سال دیگر ما هنوز در این دنیا خواهیم بود. خیلی بلند مدت فکر نکنید."