مرجع خبری ویلا مدرن

مرجع سقف شیروانی و شیبدار در ایران

مرجع خبری ویلا مدرن

مرجع سقف شیروانی و شیبدار در ایران

مرجع خبری ویلا مدرن

مجری انواع سقف های شیروانی و شیبدار،اجرای پروژه ویلا از صفر تا صد و خدمات تخصصی سقف شیبدار و پیشانی ساختمان و سقف های سوله و کارگاهی و انبار ها

طبقه بندی موضوعی

دستگاه ضد عفونی کننده دست از ویکیپدیا

پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۹، ۰۲:۳۴ ق.ظ

دستگاه ضد عفونی کننده دست از ویکیپدیا، دانشنامه آزاد

این مقاله در مورد عوامل ضد میکروبی است. برای نرم افزار ضد ویروس Macintosh ، به ضد عفونی کننده (نرم افزار) مراجعه کنید.
ضد عفونی کف با استفاده از مایع ضد عفونی کننده که با استفاده از موپ استفاده می شود.سطح مقاومت میکروب ها در برابر مواد ضد عفونی کننده.

ضد عفونی کننده ها مواد شیمیایی هستند که برای غیرفعال کردن یا از بین بردن میکروارگانیسم ها در سطوح بی اثر طراحی شده اند. [1] ضد عفونی لزوماً باعث از بین رفتن همه میکروارگانیسم ها ، به خصوص اسپورهای باکتریایی مقاوم نمی شود. اثر آن از عقیم سازی کمتر است ، که یک فرآیند فیزیکی یا شیمیایی شدید است که انواع زندگی را از بین می برد. [1] مواد ضد عفونی کننده به طور کلی از سایر عوامل ضد میکروبی مانند آنتی بیوتیک ها ، که میکروارگانیسم ها را در بدن از بین می برد ، و ضد عفونی کننده ها که میکروارگانیسم ها را روی بافت زنده از بین می برند ، متمایز می شوند. ضد عفونی کننده ها نیز با بیوسیدها متفاوت هستند.
نمونه های دوم برای از بین بردن همه اشکال زندگی ، نه فقط میکروارگانیسم ها است. "مواد ضد عفونی کننده با تخریب دیواره سلولی میکروب ها یا تداخل در متابولیسم آنها کار می کنند" این نیز نوعی ضد عفونی کننده است و می تواند به عنوان روشی تعریف شود که به موجب آن از روشهای فیزیکی یا شیمیایی برای کاهش میزان میکروارگانیسمهای بیماریزا روی یک سطح استفاده می شود.

ویژگی های دستگاه ضدعفونی کننده دست آتیه انرژی تلاش

با توجه به اینکه بیماری کرونا سلامت جسم و ذهن اهالی کره خاکی را به چالش کشیده است و تلاش برای حفظ سلامت جسم تبدیل به اولویت هرشخصی گردیده است شرکت آتیه انرژی تلاش تصمیم به ساخت دستگاه ضدعفونی کننده دست نموده است برای کنترل بیماری کرونا کافیست بتوانیم زنجیره گسترش ویروس را قطع نماییم.

اگر همه افراد در زمانی که قرار است از منزل خارج شوند ماسک را بر روی صورت قرار دهند و فاصله اجتماعی را رعایت کنند و دست های خود را نیز به نحو احسنت ضدعفونی کنند تقریباً همه مجاری ورودی این ویروس را برای ورود به بدن بسته ایم.



ضد عفونی کننده ها موادی هستند که به طور همزمان تمیز و ضد عفونی می کنند. [4] ضد عفونی کننده ها میکروب ها را بیش از مواد ضد عفونی کننده از بین می برند. [5] ضد عفونی کننده ها اغلب در بیمارستان ها ، جراحی های دندانپزشکی ، آشپزخانه و حمام ها برای از بین بردن موجودات عفونی استفاده می شود. ضد عفونی کننده ها در مقایسه با مواد ضد عفونی کننده ملایم هستند و بیشتر برای تمیز کردن چیزهایی که در تماس با انسان هستند استفاده می شود در حالی که مواد ضد عفونی کننده غلیظ هستند و برای تمیز کردن سطوح مانند کف و محل های ساختمان استفاده می شوند.

آندوسپورهای باکتریایی در برابر ضدعفونی کننده ها بسیار مقاوم هستند ، اما برخی از قارچ ها ، ویروس ها و باکتری ها نیز مقاومت می کنند.
مواد ضدعفونی کننده برای از بین بردن سریع باکتری ها استفاده می شود. آنها با آسیب رساندن پروتئین ها و پاره شدن لایه های بیرونی سلول باکتری ، باکتری ها را از بین می برند. مواد DNA متعاقباً نشت می کند.

در تصفیه فاضلاب ، یک مرحله ضد عفونی با کلر ، اشعه ماورا بنفش (UV) یا ازن سازی می تواند به عنوان تیمار سوم برای حذف عوامل بیماری زا از فاضلاب باشد ، به عنوان مثال اگر قرار است به رودخانه یا دریا که در آن غوطه وری قرار دارد ، تخلیه شود تفریحات انجام می شود (اروپا) یا برای آبیاری زمین های گلف (ایالات متحده) مورد استفاده مجدد قرار می گیرد. یک اصطلاح جایگزین که در بخش بهداشت برای ضد عفونی کردن جریان های زائد ، لجن فاضلاب یا لجن مدفوع استفاده می شود ، سالم سازی یا ضد عفونی شدن است.

منبع :

https://en.wikipedia.org/wiki/Disinfectant