مرجع خبری ویلا مدرن

مرجع سقف شیروانی و شیبدار در ایران

مرجع خبری ویلا مدرن

مرجع سقف شیروانی و شیبدار در ایران

مرجع خبری ویلا مدرن

مجری انواع سقف های شیروانی و شیبدار،اجرای پروژه ویلا از صفر تا صد و خدمات تخصصی سقف شیبدار و پیشانی ساختمان و سقف های سوله و کارگاهی و انبار ها

طبقه بندی موضوعی

قیمت کولر گازی اجنرال 12000 در بانه

شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۵۲ ب.ظ

اجنرال 12000 فول دی سی اینورتر دارای دو قسمت خارجی و داخلی می‌باشد. قسمت خارجی، وظیفه خنک کردن گاز را انجام می‌دهد که باید حتما در فضای باز بیرونی نصب شود. این قسمت دارای بدنه فلزی می‌باشد و باید روی پایه‌های مخصوص نصب شود که با اتصالات و لوله‌ها به پنل داخلی وصل می‌گردد.

خرید کولر گازی با بهترین کیفیت عالی

اجنرال 12000 فول دی سی اینورتر دارای ویژگی اسمارت اسکن SMART SCAN هستند. به گونه‌ای که با استفاده از اشعه ماورای بنفش و با اسکن دمای بدن افراد حاضر در محیط، در هر 30 دقیقه یکبار تعداد افراد حاضر در محیط را بررسی می‌کند و در حالتی که کسی در محیط وجود نداشته باشد به وسیله اسکن هوشمند خود عدم حضور فرد را تشخیص داده و تعداد دور فن خود را پایین می‌آورد. در نتیجه میزان قابل توجهی انرژی صرفه‌جویی خواهد شد.

کولر گازی 12000 اجنرال ASGS12LECA/ASHG12LECA

کولر گازی 12000 اجنرال اینورتر کم مصرف از دیگر مشکلاتی کهheart کولرهای گازی با آن مواجه هستند مشکل زنگ زدگی و فرسایش کولر ها می‌باشد. این کولرها باید طوری ساخته شوند که بتوانند در شرایط بد جوی دوام آورده و به کار خود ادامه دهند و هیچگونه خللی در کار آنها ایجاد نشود. شرکت اجنرال برای جلوگیری از این زنگ زدگی و فرسایش قسمت خارجی دستگاه (کندانسور) از پره‌هایی (فین‌هایی) که با یک لایه اپوکسی طلایی رنگ پوشانده شده‌اند، استفاده کرد است. در نتیجه این لایه مبدل حرارتی را از زنگ زدگی و خوردگی در شرایط مختلف آب و هوایی حفظ کرده و طول عمر دستگاه افزایش می‌یابد.

اسپلیت و کولر گازی 12000 اجنرال اینورتر با صرفه جویی در مصرف برق، دمای اتاق را طوری تنظیم می نماید که از 10 درجه سانتی گراد کمتر نشود بنابراین می توان مطمئن شد که اتاق در زمان خالی بودن، زیاد سرد نمی شود.